Twój blog firmowy w dobrych rękach

Kompleksowy outsourcing pisania artykułów blogowych i prowadzenia blogów firmowych.

69% zapytań więcej dzięki prowadzeniu bloga

Czy wiesz, że prowadzenie bloga firmowego zwiększa o ponad 2/3 szanse na pozyskanie klientów? Przy niewielkich nakładach ta forma promocji przynosi nadspodziewanie duże zyski. Jeśli nie chcesz z nich rezygnować, powierz pisanie tekstów na blog firmowy naszej agencji copywriterskiej.

70% odbiorców preferuje blogi jako źródło informacji

Blog firmowy to znakomite narzędzie do komunikacji z odbiorcami, klientami czy kontrahentami, którzy z chęcią go czytają. Dowiadują się z niego więcej o Twojej ofercie i tym, co masz do zaproponowania. Nie rezygnuj z tego i daj się poznać z dobrej strony!

47% kupujących sugeruje się blogami

Prawie połowa klientów podejmuje decyzje zakupowe z uwzględnieniem treści publikowanych na blogu. Powierzając prowadzenie bloga firmowego naszej agencji copywritingu, masz pewność, że skutecznie dotrzesz do odbiorców i utwierdzisz ich w przekonaniu, że warto skorzystać z Twojej oferty.

Twój blog, nasze treści

Zlecając nam prowadzenie blogów firmowych, możesz zająć się swoimi sprawami i tym, na czym znasz się najlepiej. Powierz nam wymyślanie tematów, tworzenie treści oraz publikowanie artykułów i miej pewność, że Twój blog jest prowadzony skutecznie i tak, jak tego oczekujesz!

Blog firmowy pod właściwą opieką

Prowadzenie blogów firmowych daje wymierne korzyści.

Zmaksymalizuj je dzięki atrakcyjnym treściom, których pisanie oferujemy.

Dziesiątki prowadzonych blogów firmowych

Prowadzenie blogów firmowych to nasza codzienna praca. Wiemy, jak pisać teksty i artykuły blogowe skutecznie i z korzyścią dla Twojego biznesu. Zaufały nam setki firm – dołącz do nich i zarabiaj więcej dzięki treściom na blogu!

Atrakcyjne ceny

Proponujemy wysoce konkurencyjny cennik za prowadzenie blogów firmowych. Tworzenie treści na blog niskim kosztem daje Ci liczne korzyści, dlatego to inwestycja zdecydowanie wartą uwagi.

Prowadzenie bloga firmowego od A do Z

Zakładamy, prowadzimy i aktualizujemy blogi firmowe. Zajmujemy się wszystkimi czynnościami we własnym zakresie, budując pozycję Twojej marki i dbając o jej komunikację z klientami oraz otoczeniem biznesowym.

Dlaczego warto zlecić nam prowadzenie blogu firmowego?

Oto niektóre argumenty przemawiające za współpracą z nami!

Atrakcyjne rabaty

Przy większym zamówieniu zapewniamy atrakcyjne rabaty. Powierzając nam regularne redagowanie bloga firmowego, możesz oczekiwać maksymalnie atrakcyjnych cen.

komunikacja, klienci, reklama, marketing, widoczność, wizerunek
Wsparcie sprzedaży

W artykule publikowanym na blogu możemy przedstawić Twoją ofertę z różnych perspektyw. Docieramy z nią do osób, które są nią naprawdę zainteresowane i przekonujemy je do kupna.

Wzmocnienie PR

Dostarczamy treści, które są wartościowe dla odbiorców i jednocześnie subtelnie zachęcają do skorzystania z Twojej oferty. Rzetelnie i ciekawie napisane, pomagają budować pozycję Twojej marki.

Skuteczniejsze SEO

Prowadzenie bloga firmowego daje wymierne korzyści w postaci skuteczniejszego pozycjonowania. Regularne publikowanie tematycznych artykułów wzbogaca witrynę o nowe, wysokiej jakości treści.

nagroda, marketing, odznaka, sprzedaż, wizerunek
Poprawa wizerunku

Publikując interesujące dla odbiorców artykuły na blogu firmowym, zyskujesz ich zaufanie. Dzięki blogowi dajesz się poznać jako specjalista w swojej dziedzinie, który zna się na tym, czym się zajmuje.

seo, zyski, wzrost
Pozyskiwanie użytkowników i leadów

Prowadzenie bloga firmowego umożliwia zareklamowanie i wypromowanie usługi bądź produktu w subtelny i przyjazny dla odbiorcy, a dzięki temu skuteczny sposób.

seo, research, informacje, marketing, widoczność, sprzedaż
Zwiększenie widoczności

Każdy artykuł blogowy, którego pisaniem się zajmujemy, jest zoptymalizowany pod kątem SEO i wspiera pozycjonowanie Twojej witryny. W efekcie jest ona lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania Google.

seo, zyski, wzrost
Wyższe zyski

Wzmocnienie wizerunku, wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, większa sprzedaż – to wszystko możesz osiągnięć poprzez prowadzenie bloga firmowego. Rezultatem są większe zyski z prowadzonej przez Ciebie działalności.

20

zł/1000 zzs.

W cenie otrzymujesz:

  • profesjonalne, wysokiej jakości treści gotowe do publikacji,
  • gwarancję oryginalności (raport antyplagiatowy na życzenie),
  • redakcję i korektę,
  • jedną turę ewentualnych poprawek,
  • możliwość dodania tekstu w panelu CMS (np. WordPress, Joomla!, własne oprogramowanie),
  • 100% poprawności językowej,
  • atrakcyjne i spójne z treścią grafiki,
  • przeniesienie praw autorskich,
  • dobór słów kluczowych,
  • analizę konkurencji,
  • research,
  • propozycje tematów artykułów,
  • optymalizację SEO,
  • personalizację treści pod kątem określonych odbiorców.

Dla kogo prowadzimy blogi?

Mali
przedsiębiorcy

komunikacja, klienci, reklama, marketing, widoczność

Średnie i
duże firmy

Osoby
prywatne

Instytucje
i organizacje

Przy projektowaniu stron internetowych potrzebuję tekstów, które pasują do koncepcji wizualnej danej witryny, dobrze konwertują i są po prostu ciekawie napisane. Dzięki współpracy z eCopywriting otrzymuję je zawsze na czas.

Piotr
Stasiak

UX/UI designer, właściciel agencji Effective Designs.

Co miesiąc zamawiam paczkę artykułów sponsorowanych, które wykorzystuję w celach promocyjnych. Efekty i odbiór treści są świetne, dlatego z czystym sumieniem mogę zarekomendować agencję copywriterską eCopywriting.

Dariusz
Sokołowski

Właściciel agencji modelingowej Infernal.

Prowadzę agencję interaktywną zajmującą się tworzeniem stron internetowych i pozycjonowaniem. Gdy potrzebujmy treści na projektowane przez nas witryny lub wartościowych artykułów pozycjonujących, korzystamy ze wsparcia eCopywriting.

Krzysztof
Czukiewski

Właściciel agencji marketingowej CPSystem.

Prowadzenie blogu firmowego FAQ

Blog firmowy, jeśli jest prowadzony w odpowiedni sposób, może stać się skutecznym narzędziem marketingowym wspierającym realizację Twoich celów biznesowych. Głównym celem tworzenia takiego blogu jest budowanie autorytetu w branży poprzez dostarczanie wartościowych i rzetelnych tekstów dla odbiorców. Dlatego tworzeniem takiej treści warto powierzyć naszej agencji copywriterskiej – ma odpowiednie doświadczenie, umiejętności i narzędzia.

Prowadzenie blogów firmowych wymaga nie tylko tworzenia i publikowania atrakcyjnych artykułów, ale także ich optymalizacji pod kątem SEO, monitoringu efektów oraz bieżącego dostosowywania strategii do zmieniających się potrzeb odbiorców i warunków na rynku. Teksty na blogu firmowym przygotowane przez naszą agencję copywritingu przyciągają potencjalnych klientów, budują zaufanie do marki i poprawiają pozycję strony w wynikach wyszukiwania Google. 

Stworzenie i prowadzenie bloga firmowego przynosi wiele korzyści dla Twojego biznesu. Dzięki regularnie publikowanym tekstom w postaci artykułów czy porad prezentujesz wiedzę i kompetencje. To niezwykle cenne w kontekście budowania autorytetu, zaufania i wiarygodności w oczach potencjalnego klienta, który zapoznaje się z Twoimi treściami blogowymi. 

Kolejną zaletą bloga firmowego jest możliwość poprawy widoczności w sieci. Dzieląc się wartościowymi treściami, generujesz ruch na swojej stronie internetowej, który jest pozytywnie oceniany przez algorytmy wyszukiwarek. W rezultacie witryna pojawia się wyżej w wynikach wyszukiwania, a to zwiększa szanse na dotarcie do nowych użytkowników.

Blog firmowy pozwala także na tworzenie relacji z odbiorcami. Regularne pisanie i publikowanie wartościowych treści blogowych sprawia, że użytkownicy chętniej odwiedzają stronę i angażują się w komentowanie czy udostępnianie postów. To z kolei przekłada się na budowanie społeczności wokół marki i rozwijanie relacji z klientami.

Profesjonalny blog to miejsce, które pozwala Twojej firmie skutecznie komunikować się z odbiorcami, dzieląc się wiedzą, doświadczeniem, a także wartościami, które są fundamentem jej działalności. Jest prowadzony z regularnością zgodnie z przemyślaną strategią, spójną linią tematyczną i stylistyczną. Tworzone teksty są atrakcyjne, angażujące, merytoryczne i dopracowane pod kątem językowym, a przy tym dostosowane do tonu komunikacji Twojej firmy. Właśnie takie artykuły i treści na blogi firmowe dostarcza nasza agencja copywritingu.

Profesjonalny blog firmowy jest optymalizowany pod kątem SEO, dzięki czemu publikowane treści pozostają widoczne dla odbiorców i łatwo dostępne w wynikach wyszukiwania. To zdecydowanie przekłada się na skuteczność działania witryny i jej popularność wśród odbiorców.

Jednym z najbardziej powszechnych błędów w prowadzeniu blogu firmowego jest brak regularności w publikowaniu nowych tekstów. Odbiorcy cenią przewidywalność, więc jeżeli decydujesz się udostępnianie świeżych artykułów lub innych treści np. raz w tygodniu, trzymaj się tego planu. Nieregularność może skutkować utratą zaufania i zainteresowania ze strony czytelników.

Kolejnym błędem, który często występuje podczas prowadzenia bloga firmowego, jest brak wartości merytorycznej publikowanych artykułów. Treści na blogu powinny być rzetelne, ciekawe, bazuje na wiarygodnych źródłach i praktycznych doświadczeniach. Teksty blogowe, które nie dostarczają odbiorcom nic oprócz reklamy, zwykle szybko są ignorowane.

Pominięcie optymalizacji SEO to kolejny błąd, który może kosztować firmę wiele utraconych możliwości. Bez odpowiedniej optymalizacji pod kątem pozycjonowania nawet najbardziej wartościowe i ciekawe treści blogowe pozostaną niezauważone przez odbiorców, gdyż nie będą widoczne w wynikach wyszukiwania.

Do częstych błędów można zaliczyć brak interakcji z czytelnikami. Prowadzenie bloga firmowego to forma komunikacji z odbiorcami, więc należy wchodzić z nimi w dialog. Warto reagować na komentarze, odpowiadać na pytania i rozpoczynać dyskusje. Może to przyczynić się do budowania społeczności wokół marki i zwiększenia zaangażowania odbiorców.

Blog firmowy warto założyć, gdy masz coś wartościowego do przekazania odbiorcom. Mogą to być zarówno cenne porady, jak i prezentacja własnych produktów czy usług. Jednak pisanie tekstów na blogu wykracza poza samo dostarczanie treści – jest to bowiem forma komunikacji z odbiorcami, budowania relacji, a niekiedy tworzenia społeczności wokół marki. 

Jeżeli Twoja firma ma unikalną wiedzę, którą możesz podzielić się z innymi, rozważ założenie bloga firmowego. Dzięki temu możesz wzmocnić pozytywny wizerunek Twojej marki i zyskać lojalnych czytelników, a co za tym idzie – potencjalnych klientów. Tworzenie wartościowych treści to jednak spore wyzwanie, na które nie każda firma jest gotowa. Skorzystaj z usług naszej profesjonalnej agencji copywriterskiej eCopywriting, która będzie dostarczać teksty blogowe na najwyższym poziomie. 

Chociaż prowadzenie blogu firmowego to zadanie wymagające czasu i zaangażowania, efekty mogą przewyższyć początkowe oczekiwania. Treści blogowe są efektywnym narzędziem wzmacnia marki w sieci, które pozwala na nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z klientami na długą metę. Nasza agencja copywritingu z przyjemnością zajmie się dla Ciebie tym zadaniem w sposób kompleksowy.

Istnieje wiele badań potwierdzających skuteczność blogów firmowych. Według raportu „State of Inbound Marketing” przeprowadzonego przez HubSpot, firmy, które publikują artykuły i inne teksty blogowe, generują 67% więcej potencjalnych klientów miesięcznie niż te, które tego nie robią. Z kolei badania „Content Marketing Institute” pokazują, że blogi firmowe są jednym z najpopularniejszych narzędzi marketingu treści, z których korzysta aż 81% marketerów. 

Prof. James K. H. Yu z Uniwersytetu Georgia State w swoim badaniu pod tytułem „The Effect of Electronic Word of Mouth on Sales: A Meta-Analytic Review of Platform, Product, and Metric Factors” pokazuje, że blogi firmowe mają bezpośredni wpływ na sprzedaż produktów czy usług. Według niego, liczba napisanych postów na blogu koreluje z liczbą sprzedanych produktów. Ciekawe, prawda? I dające do myślenia!

Jak widzisz, profesjonalne prowadzenie blogów firmowych możesz traktować jak zyskowną inwestycję, która przyczynia się do rozwoju Twojego biznesu. Dlatego zastanów się nad współpracą z naszą agencją copywriterską, która pomoże w tworzeniu wartościowych tekstów i optymalizacji strony pod kątem SEO. Tym samym zyskasz pewność, że prowadzenie bloga firmowego będzie efektywne i przyniesie oczekiwane rezultaty.

Prowadzenie blogów firmowych to proces, który wymaga przemyślanej strategii i regularnych działań. Zaczyna się od stworzenia projektu bloga, który obejmuje wybór technologii – zazwyczaj jest to WordPress, z którego korzysta również nasza agencja copywriterska. Następnym zadaniem jest opracowanie designu oraz zorganizowanie struktury treści na blogu. Kolejny etap polega na wymyślaniu tematów, które będą atrakcyjne dla odbiorców i odpowiednie dla profilu działalności Twojej marki. Ważne, aby były zróżnicowane i pokrywały różne aspekty związane z działalnością firmy.

Pisanie tekstów na blogi firmowe wymaga natomiast znajomości zasad copywritingu i umiejętności tworzenia artykułów oraz treści blogowych, które są przystępne, angażujące i dostosowane do potrzeb odbiorcy. Nasza agencja copywriterska z przyjemnością Ci je dostarczy w dobrych cenach. Proces prowadzenia obejmuje też bieżące aktualizowanie już opublikowanych artykułów. Dzięki temu witryna zawsze jest aktualna i oferuje sprawdzone informacje. 

Prowadzenie bloga firmowego jest zadaniem, które wymaga nie tylko umiejętności pisania atrakcyjnych i angażujących artykułów, ale także znajomości zasad SEO, umiejętności analizy rynku i potrzeb odbiorców. Tymi kompetencjami dysponują copywriterzy tworzący zespół naszej agencji copywriterskiej.

Nasza agencja ma doświadczenie w prowadzeniu blogów firmowych dla wielu branż. Zdajemy sobie sprawę, że wartościowe treści przyciągają odbiorców i skłaniają ich do interakcji z marką, dlatego pisanie tylko takich artykułów i innych tekstów blogowych oferujemy.

Zajmujemy się optymalizacją SEO publikowanych artykułów. Wiemy jak ważne jest, aby treści na blogu były widoczne dla odbiorców i łatwo dostępne w wynikach wyszukiwania, w związku z czym przykładamy dużą wagę do stosowania odpowiednich słów kluczowych czy linkowania wewnętrznego i zewnętrznego. Zapraszamy do współpracy z naszą agencją copywriterską!